- Српски језик и књижевност
- Енглески језик
- Историја
- Музичка уметност
- Физичко васпитање
- Математика
- Рачунарство и информатика
- Географија
- Физика
- Хемија
- Биологија
- Историја уметности
- Теорија форме
- Цртање и сликање
- Вајање
- Писмо, лепо писање са калиграфијом и орнаментиком
- Материјали и технике
- Практичан рад
- Верска настава / Грађанско васпитање
- Српски језик и књижевност
- Енглески језик
- Историја
- Музичка уметност
- Физичко васпитање
- Математика
- Физика
- Хемија
- Устав и права грађана
- Историја уметности
- Цртање и сликање
- Вајање
- Писмо, лепо писање са калиграфијом и орнаментиком
- Материјали и технике
- Практичан рад
- Верска настава / Грађанско васпитање
- Српски језик и књижевност
- Енглески језик
- Социологија
- Психологија
- Музичка уметност
- Физичко васпитање
- Историја уметности
- Цртање и сликање
- Нацртна геометрија
- Материјали и технике
- Практичан рад
- Верска настава / Грађанско васпитање
- Српски језик и књижевност
- Енглески језик
- Филозофија
- Музичка уметност
- Физичко васпитање
- Историја уметности
- Цртање и сликање
- Материјали и технике
- Практичан рад
- Верска настава / Грађанско васпитање
- Предматурска пракса
Конзерватор културних добара
Сачувати или вратити сјај драгоценим старим предметима и ретким скупоценим уметничким делима је узвишен и одговоран задатак.
У оквиру наставе на овом смеру ученици се упознају пре свега са многим техникама којима су израђена уметничка дела, да би зашли у суштину технологије и касније успешно интервенисали на њиховој заштити или отклањању оштећења. У свом раду се сусрећу са штафелајним сликарством, иконописањем, зидним сликарским техникама, папиром као материјалом, керамиком, текстилом, стаклом, дрветом, металом итд.
Поред рада на конзервацији и рестаурацији уметничких дела у оквиру стручних тимова при галеријама и музејима, на основу стечених знања и познавања техника и материјала, ученик може самостално стварати уметничка дела. Знања из области цртања, сликања, писма, иконописања, вајања, разних технологија добар су основ за то.